dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Vad har E-postkonton att göra med kontakter i mobilen?!

Tjenna!

Söndag idag och jag har övningskört i nästan tre timmar:D Jag fick lite sällskap när jag två av mina scouter stod och såg på under tiden jag skulle träna på att parkera:P Jag har alltså tränat parkeringar från alla möjliga håll och kanter och bakat gatuhörn också:) Gick så bra som det kunde:D Jag har även pluggat teori också, inte lika roligt kanske men bäst det eftersom jag måste göra ett prov till och förhoppningsvis få 52 eller över:)
 
 
 
Sen raderade jag ett E-postkonto på min mobil och vips var alla mina kontakter borta av en anledning men tur är har jag kontakterna sparat i mitt mobilprogram som alltid ska synkronisera allt från mobilen till datorn så fort man kopplar ihop dem så nu kunde jag synkronisera tillbaka mina kontakter från datorn till mobilen så nu är jag glad igen:D Sen har jag faktiskt inte gjort så mycket mera, håller på med bloggdesign 2013 också:P Ha det gött och imorn ska jag till jobbet så sov gott:)

Kommentera här: