dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Frågor hit och frågor dit!

Morsning i korsning!

Idag väckte mamma mig och frågade om vi skulle övningsköra klockan åtta på morgonen men svaret blev jag är trött:P Då sa mamma istället att jag skulle fortsätta att sova för hon visste nog att jag behövde sömn så jag orkar med nästa arbetsvecka:) Tänk att jag har jobbat halva min tid nu under denna sommaren:) Tiden går otroligt fort när man har roligt:) Jag har ju träffat Ebba också som är mina barndomsvänners kusinbarn:D Hon är jättetrevlig och hon har dock bara en vecka kvar sen så är det en annan som ska jobba, en som gick på samma dagis som mig så vi känner ju nästan varandra:P
 

Men senare idag efter att jag pluggat körkortsfrågor så åkte jag till mormor och morfar och Viktor och hans föräldrar är ju också där:D Vi lekte med lego, åt kvällsmat och tittade på någon film för så små som Viktor:) Sen skulle han sova men innan det vinkade han till mig när jag skulle cykla hem:) Han sa att han var kär i mig också, min egna lilla kusin är kär i mig:) Han är ju bara för söt och gullig, brås på mig:P Men snart ska jag i säng, sov så gott:)

Kommentera här: