dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Årets ledarmöte!

God kvällens!

Nu är jag tillbaka från hajken med spårarna:) Vi började i fredags med att gå ut i skogen och lekte lite:) Vi kokade även korv ute i skogen och hade det mysigt runt elden:) När vi kom tillbaka började vi bestämma vart vi skulle sova och sen började vi ledare att laga mat, tacos:) Det enda jag gjorde var nog bara att skära tomat;P



När det började bli kväll skulle spårarna lägga sig och sova och medan de sov så spelade vi ledare spel:D Det blev Eriks favorit, Ticket to ride Europe:) Det var roligt fast väldigt krongligt om man var jättetrött;P Jag var i med i spelet så mycket men jag kom tvåa i alla fall:D När en av ledarna såg till så att barnen sov så tog vi andra kort istället:P



Jag och Lisens lillasyster höll ju på och garva ihjäl oss när Erik och Lisen gnäbbar upp mot varandra och när Erik tappar sitt colaglas i golvet med cola i när han säger att vi ska ha en tävling, raprävling:P Det enda han gör då är att torka av sina skor och sen går han, Lisen fick torka bort colan från golvet;P Inte lätt att andas när man skrattar så att man får onte i magen;D Skoj hade i alla fall ledarna, årets ledarmöte:P Idag gjorde vi inte så mycket mer förutom att äta frukost, packa och städa:)



När jag kom hem så har jag inte gjort så mycket, lite läxor och massage:) Imorn är det skola igen och då får man se vadf som händer:) Nu ska jag strax sova eftersom jag bara sov sex timmar, gick och la mig vid två och vaknade åtta på morgonen:P Sov så gott!

Kommentera här: