dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Gatumusikanterna!

Tjenna!

Idag har jag inte haft sovmorgon som innebär att man måste gå upp klockan sex och då är man rätt så trött vid den här tiden:P Jag hade matte och multimedia innan maten och efteråt hade vi geografi, biologilabb i halvklass, fysik med miljöarna och fysiklabb med halva miljöarna:P Slutade klockan fyra idag, inte så roligt men tur är ju att det bara är varannan fredag:)



På biologilabben skulle vi sätta ihop massa kromosomer och då var jag med Adam, gick väl sådärbra eftersom båda var trötta men vi fick ihop något i alla fall:P På fysiklabben gick vi igenom hur man gör en konstig kurva på miniräknaren, minst 35 knapptryckningar innan man fick fram svaret;P



Efter att skolan slutade kom Julia och då gick jag, Maja och Julia och köpte godis:) Ska ha det på tågresan imorn tänkte jag:P Efter det så gick jag till torget där Adam och David gatumusicerade, jättegulliga var de som stod och sjön i kylan så att klassen får pengar till Polen:) Jag gick iväg och köpte lite block till mig och Adam eftersom han också behövde det medan de sjöng och spelade och sedan gick vi till rese och då var det inte många minuter kvar till min och Davids buss gick:) Här hemma har jag bara packat och imorn åker jag till ska'utarna:D Hare gött!

Kommentera här: