dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Fredag den trettonde!

Hejsan!

Det har ju varit fredag den trettonde och har man haft otur? Jag vet inte om jag kan svara på den frågan:P Kanske har jag haft det, vi kommer till det sen:) Dagen började med matte och då hjälpte man Jenny ganska mycket så jag fick en repetition där:) Sedan hade vi multimedia och då tvingades man dricka julmust, inte så mycket kolsyra kvar som tur var:P



Efter lunch hade vi geografi, kemi och fysik och då gjorde vi inte så mycket tror jag:P Vi labbade på kemin, vi mätte vatten:) Efter skolan så visste jag att jag skulle till Emma men det var inte förens vid sex-sjutiden och jag kände att det var ingen idé att åka hem så jag tänkte vänta på Monica men hon missade mig och jag missade henne;) Hon visste inte att jag väntade på henne så jag får skylla mig själv, otur? :P



Adam var sä snäll så jag fick åka hem till honom istället och där var vi inte en lång stund för bussen till Emma gick en stund efter att jag kom men otur nog så missade vi den:( Vi såg den när vi var på väg mot hållplatsen men vi var inte så säkra på att det var den men vi missade den:( Då blev det att ringa Monica och fråga om de kunde hämta oss istället så hon var så snäll och gjorde det:)



När vi väl var hos Emma så åt vi kinamat och tittade på film, katten Gustaf och fullt hus:) Vi spelade även barngeni och för mig gick det inte så bra:P Jag tvingades dricka ett glas fanta med sådärmycket kolsyra i och det gillade jag inte! :P Vi hann inte med så mycket mer men otur idag? Vet inte riktigt men nu ska det sovas så god natt:)

Kommentera här: