dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Första skoldagen avklarad för i år!

Hejsan!

Idag har det varit skola:D Först började jag med min favoritlektion tror jag att det är, fotografisk bild:D Vi ska hålla på med olika porträtt just nu, spännande:D Vi ska jobba i studion också:D Idag såg vi en film om David LaChapelle:) Efteråt hade vi svenska men läraren var inte där så vi skulle jobba på egen hand:)



På lunchen så hade jag och Adam väldigt bråttom att äta de sista minuterna så jag körde en lite tävling för mig själv och vann;P Engelska och biologi hade vi det sista och sedan så gick inte min buss förens om 45 minuter så jag följde med Adam på hans lektion:) Här hemma har jag bakat kladdkaka till klassen för jag tyckte att de kan få det nu:P Ha det gött!

Kommentera här: