dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Förlängd skoldag och dålig morgon!

Morsning!

Ingen bra morgon för min del idag:( Det började med att när jag gick upp ur sängen började larmet tjuta. Det var tydligen någon i min familj som inte visste att jag hade sovmorgon. Jag fick ju panik och fixade så att larmet inte tjöt så sen måste man ringa larmcentralen så att polisen inte kommer och tror att det är inbrott, det gick galant:)



Efter några minuter ringde pappa och erkände att det var han som hade satt på larmet och när syrran kom precis innan jag skulle till bussen sa hon att det var hon som satte på larmet:P Jag har två erkännande och en skyldig och jag vet inte vem men jaja, pappa eller syrran är det i alla fall. Det var fullt på bussen idag men jag satt med Jenny för jag paxade det:P


Hela skolan har varit mellan 12:00 och 19:00 idag för att det var öppet hus så alla nior kan ta med sig sina föräldrar för att titta på programmen och då ska vi givetvis gå i skolan på kvällstid. Det kändes jättekonstigt och jag orkar inte jobba på kvällen så till slut fick Monica släpa mig ut genom studielandskapet och in till grupprummet;P Nu sitter jag här och försöker plugga de där (dumma) svåra glosorna och sen ska jag sova! Sov så gott!

Kommentera här: