dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Nu har jag också sett Shooter!

Hejsan!

Igår åkte jag iväg till stan och var med på filmkväll med David, Adam, Jenny och Jennifer:) Monica var också med en stund, en timmer eller något men sen var hon tvungen att träna:( Vi försökte få henne att stanna:P Vi skulle ha ett Star Wars-maraton men vi kollade bara på halva första filmen och sen blev det massa andra filmer:P



Jag kommer typ inte ihåg vilka men det var i alla fall Shooter, Forrest Gump, The hangover 2, Bon cop Bad cop och några avsnitt Rallarsving:) Kanske har missat någon film men jaja:P Vi var sex stycken från början men till slut bara tre, hur kom det säg:P Jenny och Jennifer åkte hem vid midnatt så då var det bara jag, David och Adam kvar:P Fast David somnade så då var vi typ bara två, han mumlade något till oss i sömnen, vem vet vad han sa:P



Vi har ätit pizza, både vanligt och med laxost på:P David och Adam har ätit chips med laxost på också och jag och Adam åt kaka med laxost på:P Var varken det godaste och det äckligaste men en ny matupplevelse:P Adam och David hade sin tredje match i hotellbrottning också och som vanligt vann David i lagom tid tills jag skulle åka hem vid två nu idag:P



Det roligaste jag kom på att när vi skulle sova så har vi alla legat på alla sovplatser:P Först skulle Adam ligga i Davids säng och vi andra i soffan men jag var rädd att sparka David i ansiktet så jag och Adam bytte plats:P Sedan så vaknade David och då pratade vi alla om något och då tog David sängen så jag var tvungen att sova i soffan:P Som tur var så fick jag Adam att inte sova med fötterna i mitt ansikte:P Det var den filmkvällen och fler kommer det nog bli:) Har pluggat både matte och idrott nu och är helt död men vi hörs imorn!

Kommentera här: