dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sista crazy friday för i år!

Hejhej!

Idag var jag tvungen att ta bussen och den var ju givetvis försenad:P Tur att jag hade räknat med det och tog en tidigare buss så istället för att vänta i skolan i 50 minuter behövde jag bara vänta en halvtimma:P Hade matte på norra och sen körde Monica oss till skolan och då käkade vi och sen var det hållbart samhällsbyggande:)
 

Nu när det är en vecka kvar tills vi ska redovisa och vi knappt har hunnit det vi ska så blir alla sura på alla, inte så roligt men hållbart samhällsbyggande tar på krafterna en fredag eftermiddag:) Innan jag tog bussen hem var vi några som åkte till coop och köpte godis för Jenny hade en rabattkupong:P Sen här hemma har jag chillat:) Ska till crazy friday nu så jag tänkte duscha innan jag åkte så vi hörs imorn:)

Kommentera här: