dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Lucia!

Morsning!

idag var det lucia på morgonen för alla treor i aulan:) Som vanligt är det estetarna som har det:) Dock svimmade en av tärnorna, stackare:/ Hoppas hon inte gjorde det i de andra två:) Ställde bilen på skolans parkering på morgonen så jag gick till Norra, till webbdesignen direkt efter lucian:) Tror faktiskt det går fortare att gå än åka bil om man ska till norra:P Har gjort ännu lite mera på webbsidan:) Sen snabbt tillbaka till skolan igen för att ha miljökunskapsredovisning:) Min grupp hann inte redovisa idag så det blir nästa vecka istället:)
 
 
Efter maten hade vi kemi, näst sista lektionen:) Vi byggde massor med atomer, bindningar, trippelbindningar osv:P Sen slutade jag:D strax över ett:D När man hade varit hemma en stund åkte jag till den sista cellolektionen för i år:D Vi spelade massor med jullåtar:D Sen har jag slappat här hemma, har matteprov och hållbart samhällsbygganderedovisning:) Övade lite på HS-redovisningen för det mesta:) Nu är det bara fem skoldagar kvar innan jullov:D Dröm sött:)

Kommentera här: