dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Lillan Olsson i Greveholm 1996 och 2012!

Gokvällen!

Inte lätt att sova när det helt plötsligt känns som en jordbävning:P Jo, det var pappa som skulle få ner all snö precis vid mitt fönster och just då när jag sov:P När jag väl gick upp kollade jag på julkalendern:) Den är faktiskt bra ju, igår var ju Lillan med i julkalendern:P Hon var ju med förra gången:) Hon är ju blivit stor, inte så konstigt för det var 16 år sen sist:P
 

Matte och webbdesign har stått för dagens plugg:) På webbdesignen har jag kommit ganska långt tycker jag fast jag är långt borta från klar:) De mesta av all text är klart och headern är helt klar:) Gjorde det sista nyss och loggan blev klar strax efteråt så jag är nöjd med det som tur är:) Vi hörs imorn, sov så gott!

Kommentera här: