dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Julkort!

Tjennixen!
 
Även idag har det pluggats fysik och känner mig hyfsat säker inför nationella:) Har även tränat lite på den muntliga redovisningen i svenska, också nationella:) Imorn har jag en till redovisning i miljökunskap och den tränar jag imorn morgon tänkte jag:) Nyss gjorde jag julkort till kusinen Viktor och till Syrran och hennes kille:) Hoppas de blir glada:)
 
 
Sen har jag pyntat julgranen också så nu är den fin:) Lite paket under granen kom fram och tur är, är nästan alla till mig;D Fick en önskelista av mormor och morfar så de behöver jag inte komma på något till men mamma och pappa är svåra:/ Syrran och hennes kille vet jag redan vad jag ska köpa så det är inte heller svårt men nu ska jag sova:) God natt!

Kommentera här: