dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Juldagen!

Heeej!
 
Idag har jag haft rätt tråkigt:P Sov ganska länge och när det blev lunch kom mormor och morfar:) När de hade gått grejade jag lite med julklappar, tog kort och sådär:) Jag kan dock inte greja med min nya mobil för jag måste ha ett annat simkort och nu har jag beställt det och hoppas det kommer snart:) Har varit fyllechaufför ikväll:P Först syrrans kille och hans kompis:)
 
 
 
De skulle egentligen bara blivit körda från idrottshallen till kiosken men sen skulle de ta omvägen över ett matställe och köpa med mat:P Fick 50 spänn så jag är nöjd:) Direkt efter körde jag syrran till hennes kompis och hon sa att jag inte är skyldig henne pengar så då "betalade" hon 150 spänn:) Nyss var jag och hämtade syrran och hennes kompisar och körde till Stadt och då fick jag 100 spänn till:) 300 spänn totalt, inte så dåligt:) Annars har jag haft en uttråkad dag men imorn blir det GBG med kompisarna:D Ha det gött!

Kommentera här: