dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ivar Olsson i Greveholm 1996 och 2012!

Hejsan!
 
Unde den natt som var mellan igår och idag kunde inte jag sova alls:/ Jag tittade på klockan hela tiden och somnade aldrig, började känna att jag fått ont i halsen efter några timmar:/ När jag gick upp i morse så hade jag göront och kunde knappt äta och det enda jag fick i mig var lite bröd 2X2 cm ungefär så det var ju inte så jättebra... När jag kom till skolan hade vi kemi och skrev massor med olika bindningar mellan kolatomerna:P Sen började det hela med hållbart samhällsbyggande som höll på i fem timmar och mat mellan:) Vilken ljudvolym vi kan skapa i klassen?! Helt otroligt ibland och värre när det inte var någon lärare som aldrig var hos oss på hela dagen:/
 
 
 
I alla fall så var jag tvungen att få i mig någon mat innan jag svalt ihjäl:P Köpte mig en varm oboy och en macka:) Fick doppa mackan i oboyen så att den bara gick och svälja:) Vi har ju byggt upp en stadsdel och nu har vi redovisning om två dagar så vår stora karta var tvungen att bli klar så under dagen har jag bland annat gjort lägenheter:) VI bygger en 3D-karta nämligen så vi håller på att bygga miniatyrhus av allt vi har bestämt att ha:) Hoppas kartan blev klar sen när jag hade slutat för jag klarade inte av att vara där inne längre, huvudet höll på att sprängas av huvudvärk...
 
 
 
Men innan jag åkte hem hade jag mentorstid och jag har sju stora grejer att bli klar med innan jullovet och det känns inte så jättebra men jaja... Här hemma har jag räknat matte igen:) Fattar mer och mer av allt man ska kunna:P Idag när jag tittade på julkalender var Ivar med från förra Greveholm:D Undra om någon mer från familjen kommer tillbaka:P På radion någon gång hade de intervjuat skådespelaren som spelar Ivar och då hade de hört att någon familjemedlem skulle komma tillbaka:P Radiopratarna frågade han om det var han som skulle komma tillbaka men han svarade bara att han hade hört att någon skulle komma tillbaka, han lät lite mystisk och radiopratarna försökte lura honom men de lyckades inte:P Nu ska jag lägga mig i tid så vi hörs imorn:)

Kommentera här: