dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Berättelsen om Pi!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Idag har jag sovit länge:D Det var ingen som väckte mig:P Efter frukosten åkte jag och mamma upp till kullen och fotade vintern som ska med på projektarbetet:) Nu är det bara våren kvar, sen är alla bilder tagna:D Jag har städat lite i rummet för det var så himla stökigt:P Har fått mitt nya SIM-kort också:D Den nya mobilen är igång fast jag måste göra inställningar och sånt och det har jag inte hunnit idag:P
 

Jag har nämligen varit på bio:) Det var jag, Lisen och Simon från scouterna, en av tonårskillarna:) Men innan vi hämtade Simon var jag hos Lisen ett tag:) Vi kollade i min gamla skolkatalog och pratade lite om olika saker:) Sen hämtade vi upp Simon och åkte till stan:) Vi såg Berättelsen om Pi, den var riktigt bra, lite läskigt ibland men så är väl de flesta filmer:P Sen åkte vi till donken och då köpte jag och Lisen varsin glass och Simon en milkshake:) kom hem för en stund sen så dagen blev lyckad:) Dröm sött!

Kommentera här: