dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

4/4 och 4/12!

Hejhej!

Åtta månader sedan bara, min stråke har gått sönder ännu en gång, tredje gången gillt och nu börjar jag fundera på att bara köpa en ny stråke och inte laga den gamla... En annan i orkestern har haft sin i åtta år utan att gå sönder så jag börjar bli lite fundersam... I alla fall så började jag tio i ett:D Räknade matte innan jag åkte hemifrån men sen var det fysik som gällde fram till tre och då var det matte:) Hann vara med på orkestern halva tiden och imorn är det ju julkonsert:D Vi brukar få en liten godispåse efter varje julkonsert men så var det inte i år, utan vi fick den idag på orkestern:P Tur att jag fick låna en stråke av min lärare idag:)
 

När jag kom hem började jag och mamma smsa syrran från mammas iPad och hon svarade rätt snabbt vilket hon inte brukar:P Men jag hade roligt men mina svar tillbaka, ett var "pratar du Sverige" för hon skrev så lustigt och jag använde massor med konstiga smileysar som inte hängde ihop med det jag skrev:P Som sagt är det julkonsert imorn med parad också, kommer bli roligt:D Ha det gött!

Kommentera här: