dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Varför så kallt?!

Gokvällen!

Idag började jag kvart över tolv:D Blev att åka bussen idag och det börjades med svenska:) Vi håller fortfarande på att prata om alla författare på 1800-talet men jag är helt färdig nu:D Sen har jag haft fysik och matte också och då är det bara att fortsätta med uppgifterna:) Jag frågade min mattelärare om jag kunde få sluta tidigare varannan tisdag så att jag kan vara med i orkestern varannan gång och jag fick det:D
 

 

Kom på att det var väldigt kallt idag och jag tog bara med mig en kofta så jag kände inte riktigt för att gå till rese när det blåste så, så jag blev skjutsad till rese som var väldigt snällt gjort:) Jag hann komma dit före alla tvåor och ettor så att jag fick gå på bussen först och behövde inte sitta bredvid någon i nästan den fullsatta bussen:P Här hemma har jag gjort ordning den sista mappen för denna termin, projektarbetsmappen:) Den är röd och matchar min loggbok:P Nu har jag bara tre mappar och tre block kvar i mitt lilla förråd här hemma och de ska nog användas nästa termin:) Har försökt dricka massor med varma drycker som te t.ex och jag fryser ändå fast inte lika mycket men fruktansvärt vad kallt det ska vara!
 

Jag ska ju börja gå hos en PT nu och jag har gjort ett test nu, ett body age-test fast om man är under 20 som jag är så kan man inte se någon ålder men hur bra jag mår:) Jag fick normalvärden på allt förutom bra värde på benstyrka:P Jag är ju inte en sån som stretchar mycket så jag hade bara ganska bra flexibilitet:P Jag tycker det är gött med träningsverk och om man inte stretchar så får man ju inte träningsverk så jag får väl stretcha lite mera nu på träningarna med min PT:P Jag fick göra massor med olika övningar:) Får se vad som händer nu men vi ses!


Kommentera här: