dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Idéskiss!

Tjennixen igen!

Onsdag idag vilket innebär projektarbete och två lektioner som var kemi och naturkunskap B:) Vi har haft vår första lektion med en av våra nya lärare och han var bra:) På projektarbetet skulle vi ha skrivit en idéskiss så den är klar och godkänd:) Vi miljöare stannade kvar och väntade på kulturarna och innan bussen gick blev en loggbok inhandlad som ska användas till projektarbete som en liten dagbok:) Inte så bra att skriva med den pennan kom jag på men jaja:P
 
 
Här hemma har jag skrivit ännu en lapp till scouterna eftersom jag kallas lapplisa och skickat iväg ett mejl till en ledarkollega:) Imorn har jag bara en lektion och det är miljökunskap som är en ny kurs i höst så det blir spännande och se vad man ska göra:P Blev ett fotbad också för jag frös så med ett glas te i handen:) Men vi hörs och imorn har jag sovmorgon också:D Ha det gött!

Kommentera här: