dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sola!

Hellojsan!

Idag har jag varit uppe tidigt:) Först bokade jag bord åt en tredjedel av klassen på stadt:) Vi ska äta middag ihop:) Efter frukosten åkte jag iväg till gymmet och solade solarium för mamma klagar hela tiden på att jag är så blek så nu ska jag sola några gånger till så får vi se sen hur det blir:) Åkte iväg till stan direkt efter och inhandlade jeans, svarta:)
 

Efteråt åkte jag till mormor och morfar och åt lunch:) Det blev trerätters så massa mat idag:P Jag sa till dem att jag skulle äta middag och sen så berättade jag om måndax men inte allt:P Bara dansgolv i stort sett så mormor blev jätteförvånad när jag berättade om hur man dansar, i ett gäng hoppandes upp och ner typ:P Lite roligt och det roliga var att hon verkligen ville att jag skulle dit ikväll och hon kunde hämta vilken minut som helst också:P
 
 
Fick med mig en röda vinbärskvist hem som jag åt upp ganska fort:) Sitter och väntar tills bussen går nu men ha det gött:)

Kommentera här: