dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Upptäckarscoutledare!

Hejsan hoppsan!
 
Igår kom jag hem så sent så jag orkade inte skriv ett inlägg:) Började skolan igår och vi hade lite info i aulan och sen gick vi till klassrummet och pratade lite med lärarna:) Efter att vi slutat åkte vi till alla möjliga ställen i stan, jag och Emma körde:D Blev lite kebabtallrik mellan alla affärer:) När klockan var mycket åkte jag hem och Jenny åkte med till vår lilla by:P Jag trodde jag skulle hinna lämna tillbaka glasögonen men det var precis på minuten att jag inte hann så jag får göra det idag istället:)
 
 
Efter att ha varit hemma i 20 minuter åkte jag och hämtade Lisen och hennes mamma för vi skulle till ledarmötet:) Som vanligt är ledarmötet hälften effektivt arbete och hälften skämt och sånt:P Men efter tre timmar åkte vi hem med ett färdiggjort program för hösten:) Har kört massor på den dagen så jag är nöjd:D Har blivit upptäckarscoutsledare nu också:D Barn som går i fyran, femman och sexan:) Det har jag längtat till fast egentligen ville jag vara hos tonåringarna men de sköter ju sig själva och vissa ska kanske också bli ledare nu så jag kommer träffa det gänget ändå:) Vi ses ikväll!

Kommentera här: