dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ohhhhhhhhhhhhhhhhhh, får nästan börja om!

Gokvällen!

Idag har jag bara suttit/legat framför TVn med en filt för jag behöver en sån dag pga ont i magen... Har ätit en hel del tycker jag men det var frukost, lunch, stor chokladkaka och en hel förpackning med vindruvor:P Kanske inte var så mycket ändå kom jag på men en kvällsmat hade inte suttit fel och vid midnatt kanske man inte skulle komma på det:P Men när det inte fanns ett enda program att titta på begav jag mig här och tänkte greja med bloggdesignen men kom på en förfärlig sak;)
 
 
 
Det var att det typsnittet jag har valt och grejat med i alla bilder, det kan man inte se på en mac eller någon annat appel-grej så jag har nu gjort en jobbig men ändå bra sak:P Tog alla typsnitt på pages och tog bort alla som bara har stora bokstäver och sen alla som hade ett knepigt é eftersom jag har det i mitt namn:P Sen alla som inte kunde fetstilta sig själv:P Till sist kollade jag vilka som är på Microsoft och sen var det typ bara tio kvar så det var ganska lätt att välja tillslut:P Men jag får nästan börja om och ändra alla bilder som har typsnitt i sig och det är alla:P Det tog sin tid så jag fortsätter en annan gång och sov så gott:)

Kommentera här: