dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Matte D med teknik!

Heeej!

Idag hade man sovmorgon igen:D Fast nästan alla andra i min klass hade tre timmar mer sovmorgon men jag fick ta bilen till skolan idag i alla fall:) Vi är nämligen fem i klassen som läser matte D, med några från teknik och de är ju bra... :P Vi har fått en annan sorts mattebok än vad vi hade förut, en svårare som teknik och natur har men det ska nog gå bra:)
 

Sen var det käk och håltimma så medan Maja, Vivian och Monica hämtade Emma stannade jag kvar med Jacob så inte han skulle vara själv av alla i klassen:) Vi kollade "våra" bilar och upptäckte att vi stod snett bredvid varandra:P Jag parkerade så att jag körde över en ruta så jag slapp backa ut sen och Jacob tänkte först parkera där när han kom men gjorde aldrig det så jag är glad att jag fick den:P Det är ju lättare att bara köra ut från P-rutan än att backa osv:)
 
 
Efter håltimman var det en lång lektion till och vi hade hållbart samhällsbyggande igen, hade det en termin i ettan:) Vi gick en lång promenad runt ett område som vi ska bygga om i smågrupper så det blir lite spännande:) Värsta kön i stan idag så man blir ju lite stressad av alla bilar och det går inte jättebra att köra bil då men det är bara att ta det lugnt, det hände ju inget i alla fall, fick motorstopp men sånt händer men sen när man väl kom utanför stan gick det bättre:) Här hemma händer inte så mycket men nu ska jag göra annat, vi hörs!

Kommentera här: