dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Lila converse!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Idag har jag spenderat dagen med Emma i Götet:D Vi åkte tidigt, ett tåg vid åtta men när det inte är så mycket folk i GBG på morgonen så klagar vi inte, det var typ dött de första timmarna:D Både till och från Herrljunga åkte vi gamla tåg, inte så mysigt men sen fick vi ganska bra tåg:) Från herrljunga till Göteborg var det jättemycket folk så Emma var tvungen att sitta i mitt knä men det gick bra det med:) På hemvägen var det inte mycket folk men vi åkte ju vid tre så det var kanske därför:)
 

En mycket trevlig dag med fem påsar i handen:P Det blev till tallrik, röd som jag ska ha till scouterna med alla kåsor:P Jag har tre uppsättningar nu av nästan allt:P Sen blev det korthållare och two and a half men säsong fyra:) Till sist köpte jag två tröjor också:) När man kom hem låg ett paket på köksbordet och gissa vad det kan vara?! Det är ett par LILA CONVERSE! D Yey vad jag har längtat efter ett par och nu har jag äntligen ett par så yey:D Det var den dagen för hemma har jag sedan gjort lite körkortsfrågor bara och idag om två dagar vet man om jag har körkort eller inte, spännande:P Det är exakt XX timmar kvar tills provet börjar:P Hej svejs! :D

Kommentera här: