dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

KÖRKORT!

Heeeeeeeeeeeej!

NU HAR JAG KÖRKORT!!!!! :D Jag gick upp, duschade, åt frukost och sen begav mig mot Skövde:) Samma ställe som sist jag skulle göra provet så nu visste jag hur det var:) Jag var nervös innan när man satt i väntrummet men sen började det och efter 40 minuter var jag klar och det slutade med GODKÄNT! :D
 

Jag har kört en sväng till stan för att säga det till min körlärare men det var ingen där så jag kollar på måndag igen:) Jag köpte även en hålslagare till mig själv för då slipper jag gå ända bort till kontoret nästa gång:P Åkte till ICA och köpte chips också, helt själv i en bil:D Imorn ska jag och mamma åka till IKEA som vi alltid gör på sommarlovet:P Ha det bäst allihopa för denna dag ska man komma ihåg;)

Kommentera här: