dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Kopiera-klista in-kopiera-klistra in och om igen!

Hejhej!

Idag har det hänt mycket och därför bloggar jag vid ett på natten:P Jag började med att sova ganska länge och efter frukosten satt jag framför TVn i pyjamas tills jag insåg att jag skulle åka till mormor och morfar och äta:) Fick inte glömma mina hallongrottor, kamera och ta på sig vandrarkläderna:P Sen tog jag bilen dit för jag kände inte för att cykla igen:P Efter maten åkte jag och morfar upp på kullen och tog kort på massor med blommor ännu en gång på sommarlovet en fin sommardag så jag har bilder till mitt projektarbete:) Jag körde självklart:D Vi var lite här och där och sedan när man var på väg ner från kullen sa bilen att bensinen höll på och ta slut så först lämnade man av morfar och sedan åkte jag hem:) Där var mamma så vi åkte till bensinmacken och jag fick lära mig att tanka:P Jag har gjort det en annan gång men det var väldigt längesedan, första gången jag var hos körskolan faktiskt:P
 
 
 
Sen när man kom hem igen bytte man om och åkte till ICA för att hämta ut ett ytterligare paket från H&M och där var det bara tråkiga underkläder:P Köpte lite körsbär också:D Sen var klockan 18:30 och då satt jag framför TVn igen men en väldigt kort stund för jag var tvungen att fixa en grej åt morfar som tog sin tid:) Sen ville pappa ha hjälp med en GIF-grej för han sitter i styrelsen och kan inte mycket dator så jag sitter och överför medlemsregister från ett dokument till ett annat så kopiera-klista in-kopiera-klistra in och om igen... Inte så värst roligt när man har kommit till hälften vid midnatt så jag får göra resten imorn och det är 250 personer i det där registret men lite roligt är det när man ser att massa scouter är med där också så jag känner igen massa folk:P
 
 
 
Vissa är i min ålder också så nu vet jag vilka som är GIF-are:P Tur att jag bara behöver göra det en gång i livet:) Nu sitter jag här och hade hoppats på att greja med bloggdesignen men det kanske inte är en bra idé att börja vid ett på natten;) Jag får väl gå och lägga mig istället och göra det imorn och jag hinner:) Det kommer gubbar som ska asfaltera om garageuppfarten för det är massa hål i den och hoppas på att de inte stör mig på något vis men man vet aldrig så jag ska försöka somna nu och drömma sött:) Sorry för ett långt inlägg:) Hej svejs!

Kommentera här: