dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Helgen vecka 34 år 2012!

Hejhej!

I helgen har jag äntligen fått ordning på alla skolgrejer som har legat i en ICA-kasse hela sommaren lång för att jag inte haft ett skåp under sommaren:) Som tur var fick jag ett skåp i fredags:D Dock går det knappt att öppna skåpet... Det känns som om skåpdörren är för stor för mitt skåp så jag måste dra i nyckeln när jag låst upp allt vad jag har för att skåpet ska gå upp... Ska nog prata med vaktmästaren om detta för att få igen skåpet måste jag sparka nästan det hårdaste man kan så det går igen... Kan vara skönt att få ut sin ilska på det sättet men det är nog inte så bra:P
 

Jag har fixat och donat här i rummet också:) Har äntligen ett täcke nu:D Har sovit med bara ett lakan men det börjar bli lite kallt men inte längre:P Jag har lyssnat på svensktoppen nästa också för det var final:) Häng med nu, min mammas kompis barn som har varit trumlärare och är fyra år äldre:) Han och hans kompisar var med och hade gått till final så jag röstade några gånger på dem men de vann inte:( Den som vinner har en garanterad plats i melodifestivalen nämligen:P Har fått ett schema och än så länge visar det att på måndag börjar jag 11.00:D Varannan tisdag börjar jag 12.15 så jag är rätt så nöjd men på fredagar slutar jag 16.00:( Men nu måste jag sova och jag tar bilen imorn:D Sov gott!

Kommentera här: