dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Alla dessa saker man har!

Hejsan!

Har gjort ungefär samma sak alla förmiddagar förutom att sola ibland och idag hände det inte men nu är jag färdigsolad innan skolan börjar:) Jag har solat sammanlagt en timme så det blir lagom:) Efter maten har jag rensat lite i rummet, alla dessa saker man har är inte lite:P Vissa har åkt ner i källaren, ner i papperskorgen och resten stannat kvar fast kanske inte på samma ställe:P I en av mina lådor så kallad dator-låda har jag sorterat alla olika instruktionsböcker i olika plastfickor och lagt alla kablar i en påse och alla hörlurar i en annan så nu kanske man hittar det man söker nästa gång:P
 
 
 
Jag blev riktigt nöjd för en gångs skull fast jag ska bara bo kvar här i ett-tre år men sak samma för ordning och reda vill jag ha! :P Sen så kanske detta låter överdrivit men jag har otroligt massa papper i alla möjliga färger och tjocklek så nu har jag satt in de i plastfickor och satt i den där simpsonpärmen fast jag ska nog köpa en ny men så här blev det i alla fall:)
 
 
 
En sak till som jag har gjort är en liten låda till min pennvässare i mitt pennfack som jag har i skolan:) Pennvässaren gör så att alla suddgummi blir svarta tillslut och då kom jag på att göra en låda till pennvässaren för jag orkar inte med svarta suddgummi som ska vara vita:P Så blev den och färgerna kanske inte är så konstiga men sån är jag;D Så fort skrivbordet har massor med saker som ligger hit och dit blir jag nästan stressig av att se så nu helt plötsligt blev jag lugn av att sitta här:D Jag har en låda som jag inte vet vad jag ska lägga i den men jag kanske kommer på det så nu är det en prydnadsburk:P Snart ska jag lägga mig så sov gott:)

Kommentera här: