dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Somnade framför min fina eld!

God kvällens!

Idag är det fredag och det innebär att just vid denna tidpunkt så har jag inga läxor på ett bra tag eftersom klassen åker till Polen om två dagar:D Jag är supertaggad:D Jag hade matte först och vi gjorde det vanliga och efter maten hade vi biologiredovisning men jag behövde inte göra den idag för min grupp hann inte:)



Sen hade jag fysikprov i vad jag inte kunde något alls eftersom jag fick panik igår kväll men idag när jag satt där så kändes det kanske ganska okej:) Jag läste frågan, tänkte att "den här formeln kanske är bra", bläddrade i formelboken och löste uppgifterna men jag har ingen aning om jag har gjort rätt, kanske eller kanske inte, vem vet:P Efteråt gick jag till replokalen där Adam och David fanns för jag var också sugen på att spela trummor men istället så spelade jag piano och läste lite medan de herp and derp:ade:P



Jag följde med Adam hem sen och kollade när han sorterade reklam och packade inför Polen medan jag läste och pratade med hans lillasyster:) Nu är jag jättetrött för jag har inte sovit något på hela veckan och jag satte mig framför min lilla eld i kabinen förut och jag somnade;) Ska gå upp och sova i min riktiga säng nu och inte på golvet men göd natt!

Kommentera här: