dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Jag är tydligen ett isberg som kan smälta!

Tjanna mors!

Idag har jag inte sovit så jättelänge:P Jag åt frukost, räknade matte, duschade, åt och gick sedan till bussen:) Jag har varit med David och Adam och filmat för jag ska spela Davids fru i deras samhällskunskapsfilm:P Jag skrattade lite i slutet men jag tror det blir bra med de andra scenerna:)



Mellan inspelningarna så började Adam och David reta mig med sina "jätteroliga" ordvitsar så det slutade med att jag brottade ner dem, eller försökte:P Nästan varenda liten match slutade med att den jag nu brottades mot lyfte upp mig och bar runt lite tills jag fick panik och skrek:P Lite roligt men nu ska jag sova för imorn blir det filmning igen:) Hare gött!

Kommentera här: