dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Nu är det bestämmt!

Hejsan!

Idag har jag och mamma shoppat och det blev allt detta:D Två stycken jeans, ett par vantar, en mugg, pusselklister body scrub och facial scrub:) Sedan räknade jag matte i matte C-boken:) Talen är svårare och längre så man måste ha huvudet på skaft;)



I eftermiddags har jag förberett mig inför att jag ska hålla en gång på spåscouterna och det blir på måndag:) Ska även hålla en andakt men det blir v.43 för de äldre:) Jag ska vika fåglar, pappersmössa och grodor med spårarna:) Hoppas de kommer tycka det blir roligt och om vi har mer tid så ska jag köra leken familjen Larsson:)



Nyss följde jag med pappa och skjutsade syrran och hennes två kompisar som skulle festa och de har dunkat musik nere i källaren och sjungit (inte så att det låter bra) i några timmar:P Ska ta och sova lite nu men vi hörs!

Kommentera här: