dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Öppet hus hela dagen lång!

Tjenna!

Igår var det alltså öppet hus på skolan och jag anmälde mig som "värd" eller jag tog hand om alla nior och pratade om naturprogrammet fast jag går vänerprogrammet;) Väner finns inte som ett eget program utan det har istället blivit en naturinriktning så jag snackade mest om den inriktningen:)



Det kom ca 20 elever per omgång och då fick de först lyssna på lärarna i fem minuter och sedan tog ungefär två, tre "värdar" några elever var och pratade om naturprogrammet och svarade på frågor som niorna hade och jag träffade några som man kände:) Vi gjorde glass till niorna så jag åt själv två omgångar:)



På kvällen var det också och mellan det skolan var slut och att öppet hus började igen var jag med Emma, Maja, Vivian och Monica ute på stan:) När öppet hus började igen kom ju alla föräldrar också med alla sina frågor så de försökte man svara på så det var ganska roligt:) Vi hade på oss väldigt fina T-shirtar:P För mig var det mellan 08.00-12.30 och 18.00-21.00, alltså sju och en halvtimme:P

Kommentera här: