dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Kan det inte bara gå 70 dagar nu?!

Tjennixen!

Idag har jag fått sova ut till elva vilket jag inte gjort på riktigt länge:) Idag har jag bland annat gjort läxor, alla dessa redovisningar man har! :) Idag har jag även sytt på ska'ut gul-märkena på scoutskjortan:P



Igår var det skola som vanligt och det hände inte så mycket förutom att Jennys syrra gav oss mörk choklad i skolan:D När jag satt i bussen och väntade på att få komma hem kom jag på att jag och Lisen satt en kväll efter ska'ut grön och pratade om grön del vilket jag tyckte var jätteroligt så jag smsade henne på bussen och frågade om vi kunde göra samma sak igår:D



Först kom Lisen till mig och sen gick vi till gatuköket och käkade en pizzatallrik var:) Vi träffade på en gammal scout som vi har varit ledare för men han gick med en gång igen:P Jag och Lisen satt och pratade jättelänge om ska'ut gul och massa roliga minnen:D Sedan gick vi till ICA och hyrde en film för att gå ända hem till Lisen och kolla på filmen:) Vi hade en underbar kväll med massa prat om gul del:D

Kommentera här: