dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Inga facklor på tomteparaden i år!

Hejsan!

Idag har det inte blivit så mycket läxor och jag fick sova ut till klockan elva idag:) Innan lunchen gick jag runt i pyjamas och gjorde i ordning massa saker som var bra:) Satt till och med och käkade lunch i pyjamas för jag orkade inte ta på mig förens jag skulle åka till tomteparaden:P Här är några av våra vagnar från förra året:)



Först samlades vi där vi brukar ha scouterna och sedan gick vi till samlingsplatsen för tomteparaden och då ordnade vi så att alla barn hamnade i rätt vagnar och jag fick sitta i sista vagnen och längst bak så man kan säga att jag var bland de sista i paraden:P Det var inga facklor detta året för det blåste så mycket:( Efteråt fikade vi och då visade jag alla roliga filmklipp från lägret i somras för några scouter:P Ska strax borsta tänderna och lägga mig så sov gott!

Kommentera här: