dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Fotografisk bild A!

God dagens!

Idag har jag jobbat i photoshop i en timme och nu lärde man sig lite mer än vad man kunde förut:) Har jobbat med svenskans språk också och sedan var det lunch:) På eftermiddagen jobbade jag med öppet hus som vi ska ha imorn då alla nior kommer på besök:)



På måndag ska orkestrarna ha en höstkonsert och då hade vi genrep idag:) Det gick bra men jag var lite trött, satt och gäspade hela tiden:P Efter orkestern har jag min lektion men min lärare och då spelade vi bara mass låtar som ska spelas väldigt fort så nu är det bara att spela på celloläxan så att jag kan den:P Ha det gött fram tills vi ses nästa gång!

Kommentarer:

1. Linn:
Fin blogg!

Ställ gärna en fråga i min frågestund som pågår nu & avslutas ikv! Svarar på allt! ;-)



Direktlänk: http://www.nattstad.se/linnhahne?id=2061109

Kommentera här: