dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Är det fika snart!

Tjenna!

Idag/igår har det varit att gå upp tidigt för att man ska hjälpa de andra scoutledarna att göra klart våra vagnar som vi ska ha på tomteparaden imorn/idag:P Vi kom på massa bra idéer och de ska vi nog fixa till innan paraden  börjar:) Det var ett himla tjöt om fikat i alla fall och vi hade en liten tomtenisse med roliga skämt eftersom man inte kunde ta honom på allvar när öronen stack upp från mösskanten;)



Efter att man kom hem från allt det byggande duschade jag och sedan förde jag över massa roliga kort på scouterna från höstterminen och vårterminen i år så att vi kan ha det på vårt årliga julbildspel:)



Gjorde massa läxor i eftermiddags och på kvällen åkte jag till mina kusiner Erik, Anna och Sara:) Annas kompis Andrea var också där och tre barn till som jag inte känner så mycket:) Vi hade det trevligt och kollade bland annat på Grinchen, julen är stulen och Mr.Beans semester:) Vi ses imorn eller är det idag men jaja, ni fattar;P

Kommentera här: