dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Yey, världens bästa lärare på en viktig dag!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Jag har bra lärare som gör så att jag inte behöver gå på lektioner imorn eftermiddag:D Jag har bara matten som inte är ändrad fast den börjar 08:00 och slutar 09:15:) Imorn ska jag även ha engelska nationella muntligt och den är 11:00-11:30 och sedan slutar jag:D För 13:00 börjar orkesterdagen och då hinner jag, yey! :D



Idag har man hållt på med temat och sen har bara jag fått en lektion i NK eftersom jag inte vill gå på den imorn och jag missade förra gången så då gjorde vi så här idag, det var väl bra? :PNu har jag varit jätteglad pga det för att jag kan spela hela orkesterdagen:D Nu ska jag göra andra bra saker så hejdå! :)

Kommentera här: