dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Stukat foten för sjuttioelfte gången...!

Hejhej!

Jag har alltså stukat foten idag men dagen började med nationelle prov i engelska och enligt mig så var det svårt! Sen hade vi svenska som var helt okej och till sist idrott. Vi hade orientering och jag försaökte faktiskt springa hela vägen men då...



...stukade jag foten och som tur var hjälpte Monica och Vivian mig tillbaka för det var inte så långt, vi skulle springa till sista kontrollen. Där satt jag och vänta på syrran och hennes kille och då var jag tvungen att ta mig till vägen vilket var en bit inte så långt men en bit:P



Jag har tur att jag har snälla klasskompisar som hjälper mig med detta:) Sedan åkte jag ner och spelade lite cello med orkestern:D Nu är det bara lite mer NK kvar som gäller idag. Vi ses och jag hoppas faktiskt att ni har haft en bättre dag än mig! :)

Kommentera här: