dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Övningskört hem från kusinens konfirmation!

Tjabba tjenna!

Idag har jag varit på min kusins konfirmation:) Det var en bra konfa med musik och kameler, min kusin var en kamel och hon fnissade väldigt mycket:P Sedan åkte vi hem till henne och åt mat och pratade med släkten:) Jag fick köra hem och då skulle ju själklart hela släkten titta när jag åkte iväg för de tror inte att jag kör bra men det gör jag:D Hela familjen åkte med mig och de sa inte så dåliga saker;)



Eftersom några släktingar bor lite längre ner i Sverige så sover de över här:) Det är pappas kusins pappa och mamma som är här:) Han har ägt en bokhandel och idag fick jag reda på att han pratat med Astrid Lindgren, coot va? :P Imorn ska jag besöka årets lägerplats så jag får väl ta och lägga mig snart! Sov gott:)

Kommentera här: