dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Vad jobbigt!

Hellojsan!

Idag har det varit skola som vanligt och jag har redan läst tre kapitel ur hungerspelen och nu har jag skrivit upp fyra böcker på min önskelista som skulle vara roligt att läsa t.ex. på sommaren:) Det var ju en musikal i skolan idag, High School Musical:) De var inte så dåliga bara att mickarna och högtalarna inte funka ibland:P



När jag kom hem har jag inte gjort så mycker mer än att komma på en födelsedagspresent till syrrans kille och allt jag har kommit på har han redan men efter att frågat syrran ska jag köpa det imorn, det var jobbigt att komma på något som han inte hade men nu slipper jag det:P Känns fortfarande som om jag är sjuk på något sätt men jag ska väl ta och sova snart:) Vi ses!

Kommentera här: