dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tre kapitel kvar!

Heeeeeej!

dag har jag haft estetisk verksamhet och multimedia och då har man rivit papper och klistrat fast de på ett papper:P Sen har man skrivit kameravinklar och massa sånt men då ville våran grupp göra något annat så nu ska vi göra ett matlagningsprogram istället:)



Sedan drog Maja, Monica, Jenny, Emma och jag till bowlingen:D Eller Emma, Maja och Jenny åkte lite innan och så för jag skulle vara snäll att vänta på Monica och jag hade en snäll Adam som väntade på mig:) Jag fick skjuts av Monica till bowlingen på hennes cykel och det gick fort och lite guppande över gatstenarna så man blev nästan helt vinglig efteråt;P



Det är tre kapitel kvar av Hungerspelen nu:D Det är så spännande att jag kan läsa ut den med en gång fast det gör jag inte;D Jag sitter och kollar på finalen av Let’s dance och jag vill helst att Jessica ska vinna:) Det börjar snart igen men vi ses! :D

Kommentera här: