dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Kommer inte kunna sova på 70 dagar!

Hejhej igen!

Jag kom på att lägret är om exakt 70 dagar och i år ska jag vara tonårsscout istället för ledare för att de andra vuxna ledarna vill att jag ska med på hajken som är en del av lägret och då ska tonåringarna får göra något jag antar är läskigt och jag vill veta vad det är! :



Förra året gick det en vandring och då skulle de vara ”agenter” och smyga in i gamla stugor och utedass t.ex. för att hämta saker i en stor skog eller på ett fält eller något:P Under tiden de gick åkte ledarna runt på cyklar och bilar runt om:) Alla ”agenter” fick inte bli upptäckta av de som åker bil eller cyklar och då var de tvungna att gömma sig i skogen:P



Jag tycker det är lite läskigt och vill gärna veta vad som kommer hända med mig under den hajken så jag kommer inte kunna somna på 70 dagar för då är lägret:P Jag ska försöka sova nu om jag lyckas men ha det gött! Jenny ska få mitt paket imorn:D

Kommentera här: