dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Fotografisk bild A!

Hejhej!

Idag började man dagen med matteprov och jag tyckte ändå att det gick ganska bra, försökte kontrollräkna och då fick jag rätt men man vet aldrig:P Sedan har jag läst två kapitel ut hungerspelen:D Det är så spännande! Jag har haft engelska och naturkunskap då jag ritade en jättefin karta över världen med massa pilar, prickar, ”områden” och streck:P



Fick skjuts halvvägs till bussen av snälla Maja:) När man kom hem skulle man snabbt iväg till lägermötet och då diskade jag och Lisen i köket men det tog sin tid;D En ny och rolig kurs som jag ska gå är fotografisk bild A, tror inte det är så säkert att man kan komma in men jag gjorde det:D Tänkte ta och sova nu så god natt!

Kommentera här: