dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Syrrans student!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Igår var det syrrans student:) Jag gav henne en badring:D Sen gav jag henne saker som är bra att ha i köket:P Det var bra väder och jag stod ju då i baren och det gick sketabra:P Först åkte vi in och tittade på utspringet och då fick jag knö mig fram för att få bra plats men det var svårt!



Efter att syrran sprang ut var jag tvungen att gå till syrrans bästa kompis för att hänga på en sak:P Det tog lång tid att hitta henne och man fick knö väldigt mycket, mitt i allt letande stod jag på ett träd och leta också:P



Sedan tågade alla studenter till parken till alla flak och traktorer för att åka en runda i stan:) Ibland regnade det alkohol;) Vi åkte hem till oss efter det och då stod jag i barne och pratade med folk:D Det var jätteroligt och man fick ju träffa släkten, det blev några kusinkort:) Ska skriva om dagen i ett annat inlägg men vi ses snart!

Kommentera här: