dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Midsommardagen!

Heeej!

Jag och mamma fick sova i Kajsas och Jespers våningsäng medans de sov i sin mamma och pappas rum:) Pappa fick sova i en bäddsoffa och jag sov ju då överst av mig och mamma i våningsängen:P När vi vaknade var det frukost ute på ballkongen:)



Sedan gick vi bort till de två andra familjerna och gick till stan och jag skjutsade på i bak på Jespers cykel när Jesper cyklade:) Backar upp och ner hela vägen plus att det började regna så jag fick mig ett litet träningspass;) Sedan åt vi mat, spelade kubb och hoppade studsmatta:)



Vi åkte hem vid fyratiden och Kajsa skickade med sig en teckning till mig som hon gjorde:) Vi kom hem vid åtta och då blev det att köpa lite lördasgodis och det bästa när man inte har körkort än och ska åka bil en bra stund är att sova i baksätet helt för sig själv;P Nu ska jag gå och lägga mig men vi ses om ca en vecka då jag är en riktig ledare:D

Kommentera här: