dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Massa regn!

Hejsan!

Idag har det varit ovärt att gå till skolan! Jag visste om att vi inte hade estetisk verksamhet så då fick jag sovmorgon:D När vi skulle ha multimedia var läraren inte där så då hade vi ingen lektion men vi fick titta på våra filmer som vi hade gjort och de var lite roliga:P



Dessutom regnade det hela dagen och då blev man lite sur eftersom man ägnade skoldagen åt att åka buss, gå från busstationen till skolan i regn, äta mat i skolan, titta på lite filmer som vi gjort, gå från skolan till busstation i regnet och gå hem i regnet! Hade paraply som tur var:D



När man kom hem åt jag lite "fredagsmys" och sedan var det dags att hjälpa mamma och pappa att bära ut varor från systembolaget som vi ska ha på syrrans student och det blev en hel del ska jag säga;) Efteråt gick jag och mamma för att köpa fritidskort till mig som ska gälla på onsdag:D Ett inlägg till kommer starx:)

Kommentera här: