dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Diska patrullkistor!

Hej igen!

På eftermiddagen har jag ägnat mig åt att diska patrullkistor eller jag vet inte om jag diskade så mycket:P Jag körde mest allt i diskmaskin och hämtade "redskap" till de andra som diskade och skrubbade grytor;)



Efteråt fick alla mat från gatuköket och det var jag och Lisens mamma som hämtade dem och det var inte "lite" vi skulle ha! Vi åt hos en ledarkollega och stannade där tills klockan var elva på kvällen:) Det var riktigt roligt och jag var ju då med barnen, två fyror, en fema, en sexa, två sjuor och Lisen:)



Vi snodde lite mat från varandra men inget matkrig denna gången:P Vi spelade lite tv-spel, tjöta lite och åt glass så det var lite spontant att åka med och diska fast jag inte tycker diskning är så roligt;) Nu ska jag sova så god natt! :D

Kommentera här: