dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Spontant att gå på bio? Kanske när man bara skulle fika!

Tjabba tjenna!

Idag har jag sytt färdigt mina märken på scoutskjortan så nu blir det fint till hösten när alla ungar ser det som jag är ledare för:P Jag drog iväg till stan och fikade med Monica:) Innan jag mötte henne köpte jag en födelsedagspresent till Emma och hon kan nog inte lista ut vad det är:D



Jag gick in till Monicas jobb och väntade typ i fem minuter på att hon skulle sluta och sen gick vi och fika:) Hon fick sin födelsedagspresent som jag aldrig har gett henne men nu har jag det och det var en sverigebadmössa som hon ska ha när hon simmar:P



Jag och Monica gick in i bion för att se vilka filmer det kommer visa eller vad de visar och det slutade med att vi satt och kollade på Harry Potter och dödsrelikerna:D Jag se den imorn också fast i 3D men det roliga var ju att jag kan fortfarande inte förstå hur det gick till att vi såg den;D Mitt tåg till Lisen imorn går ganska tidigt så jag borde gå och lägga mig nu men vi hörs kanske imorn:)

Kommentera här: