dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Frankrike 12 Juli!

Hejsan svejsan!

På tisdagen den fjärde dagen åt vi en baguette igen och det blev en likadan för mig:P Vi åkte bil till Sankt Emilion den dagen:) Det såg ut som en mysig liten ort:P Vi gick upp till ännu ett torn och där kunde man inte åka hiss utan man skulle gå i alla dessa trappor om man ville längst upp:P



Det var jättehöga trappor, som om man tar två trappsteg i taget i en vanlig trappa;) Man blev helt andfådd när man kom upp;P Vi gick runt i den lilla orten ett tag:) Till lunch blev det ett café och då beställde jag ännu en varm dubbelmacka med skinka och massa stuvning:)



Efter lunchen gick vi på en guidad tur på en vingård som varade i ca två timmar:) Vi åkte även lilla tåget runt i orten och efter en dag där åkte vi hem till hotellet:) Vi åt på en bar och där hade de jättegod mat! Jag åt en köttbit och på den fanns massa stekt lök, jättegott och till det fick jag hemgjorda pommes och efterrätten var sorbetglass med massa frukt:)



Servitören trodde jag var arton så när han frågade vad jag ville ha till dricka så tog jag vatten och han trodde nog att det var ett skämt för han tänkte servera vin till mig;) Jag fick inte dricka det för mamma sa nej och jag tycker inte om det:P

Kommentera här: