dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Vill sova!

Hejhej!

Idag hade jag först estetisk verksamhet och då höll vi på och måla ett rum  som ska vara i ett visst perspektiv:P Sen hade vi multimedia och då pratade vi om att skapa en film och vi gjorde ett "testmanus" och det "spårade" ut lite ibland men det var skulle bli en mycket rolig film:D





Efter skolan var jag givetvis ganska trött men jag har nyss varit iväg och spelat cello med stråkligan och några från Lidköping och Nossebro:) Jag ska tydligen spela kvartett med tre andra tjejer:P Jag blev förstacelist denna gången också men några låtar är svåra och jag måste nog öva lite ikväll om jag orkar;) Nu ska jag käka mat så vi ses sen, kanske berättar vilka låtar jag ska spela imorn:D Heej så länge!

Kommentera här: