dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Två dagar kvar tills jag får en MAC!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Idag är det bara två dagar kvar tills jag får en MAC! :D Jag har längtat jättemycket nu:D Idag har jag haft samhällskunskap, engelska, matte och tyska:)



Det blev väldigt mycket prat på engelskan och två killar i min klass snackade skit om mig! Fast på skoj för de hade antagligen långtråkigt och de sa det så att jag skulle höra så jag är helt säker på att det var på skoj för de skrattade samtidigt och kom inte på så mycket dumt jag hade gjort under den tiden jag har känt dem:P 



Just nu håller jag på med tyskglosorna så det är bra med en lite paus;) Ska forsätta med detta nu så vi ses och kom ihåg att jag snart får en MAC så det blir nog inlägg på den:D Herrå så länge!

Kommentarer:

1. Sofia&Isabella:
Vi måste också träna på tyskaglosor. Vi har prov på tisdag, så vi borde nog börja nu :P

Kommentera här: